HTML

Cilu

...erről egy sztori jut az eszembe

Friss topikok

  • focistagyerek: Nagyon sok Boldog Születésnapot Krivánok, a JÓ Isten kísérjen utadon és egész életedben a boldogsá... (2010.06.07. 22:49) Mai kínzó kérdés
  • Nyomdász: Köszönöm a megtisztelő vendégszereplést. (2010.05.06. 18:51) Másnap 2.0
  • Nyomdász: Szépen összeszedtél pár értelmeteln kérdést, sok hasonlóval találkozunk életünk során. Úgy vettem ... (2010.05.06. 18:45) Időzítés
  • Non: és harmadik-negyedik szundit is kinyomni a telefonon reggel, és továbbaludni?:) és nem csak meggyú... (2010.04.30. 13:29) Dolgok amiket szeretek
  • "rendszeres olvasód": az érzés örökölhető.... én ma megyek vissza harmadszor a piros napszemüvegért..lehet, hogy ez sem ... (2010.04.29. 11:57) Női ösztön

Linkblog

Kertész Imre vagy Imre Kertesz?

2009.11.10. 09:49 ciluvagyok

Szerintem ha Imre Kertesznek joga van Budapestet, Magyarországot pocskondiázni (mert van), akkor nekem is jogom van pocskondiázni Imre Kerteszt.

Hogy miért?

Itt elolvasható: klikk1

Ha addigra levennék a netről, itt egy mentés: klikk 2

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ciluvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr821988826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arwen22 · http://arwenblogja.freeblog.hu/ 2009.11.10. 10:49:57

Adjon az Isten! Csak beleolvastam és nem bírtam... Szörnyű, beképzelt. De ha kritizálunk egy zsidót vagy többet, akkor "mocskos náci antiszemiták" vagyunk... Ezt én most éltem meg volt párommal, aki zsidó származású, és szerinte már az is antiszemitizmus, hogy kritizálom Izrael politikáját, meg a sukoróihoz hasonló ügyeket. Hiába magyarázom, hogy senkit nem utálok származás miatt, nem úgy a zsidókkal van bajom általában, hanem ezzel a jelenséggel... Szebb jövőt! Kati

ani · http://kuldetes.com 2010.01.13. 15:39:58

Hát igen!Egyetértek veled!
süti beállítások módosítása