HTML

Cilu

...erről egy sztori jut az eszembe

Friss topikok

  • focistagyerek: Nagyon sok Boldog Születésnapot Krivánok, a JÓ Isten kísérjen utadon és egész életedben a boldogsá... (2010.06.07. 22:49) Mai kínzó kérdés
  • Nyomdász: Köszönöm a megtisztelő vendégszereplést. (2010.05.06. 18:51) Másnap 2.0
  • Nyomdász: Szépen összeszedtél pár értelmeteln kérdést, sok hasonlóval találkozunk életünk során. Úgy vettem ... (2010.05.06. 18:45) Időzítés
  • Non: és harmadik-negyedik szundit is kinyomni a telefonon reggel, és továbbaludni?:) és nem csak meggyú... (2010.04.30. 13:29) Dolgok amiket szeretek
  • "rendszeres olvasód": az érzés örökölhető.... én ma megyek vissza harmadszor a piros napszemüvegért..lehet, hogy ez sem ... (2010.04.29. 11:57) Női ösztön

Linkblog

Nosztalgia

2010.05.05. 20:13 ciluvagyok

ahogy nézelődtem nem csekély és tengersok színű zenei gyűjteményemben, szemet szúrt egy nagy-nagy kedvencem: Hosszúlábú asszony (Hobo és Deák Bill Gyula közös kis szösszenete).

Kedves egészségetekre, a szöveg magáért beszél.

 

 

Hosszúlábú asszony
 
Hosszú lábú asszony, téged meg kell kapnom ma még,
Hosszú lábú asszony, téged meg kell kapnom ma még,
Mondd meg, mit kell tennem, mi az, ami neked elég!

A szemedbe nem nézek, utolér a végzet, igen,
A szemedbe nem nézek, sötét, mint a végzet, igen,
Legyen, ahogy kéred, tudom, nálad nincs kegyelem.

Rövid az ágyad, kilóg a lábad.
Hideg a talpad, mint a jég.
Üresen áll a kályha és gyorsan jön a nátha, mint a vég
Bújj csak ide ne félj, mert nincs itt senki más, csak én
 
Hosszú a lábad, túl nagy a szájad
Ha kell, ha nem, te mindig beszélsz
Tőlem kiabálhatsz, befogom én a szádat, be én!
Hosszú lábú asszony, levegőt az orrodon vegyél!

Bármit kérhetsz,ha van rá pénzed, a többi rajtad áll.
Ha kell maradok, ha nem, hát lepattanok babám,
De megértem én azt is oh, ha holnap este
oh ha holnap este más ágyában hálsz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ciluvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr201988856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása