HTML

Cilu

...erről egy sztori jut az eszembe

Friss topikok

  • focistagyerek: Nagyon sok Boldog Születésnapot Krivánok, a JÓ Isten kísérjen utadon és egész életedben a boldogsá... (2010.06.07. 22:49) Mai kínzó kérdés
  • Nyomdász: Köszönöm a megtisztelő vendégszereplést. (2010.05.06. 18:51) Másnap 2.0
  • Nyomdász: Szépen összeszedtél pár értelmeteln kérdést, sok hasonlóval találkozunk életünk során. Úgy vettem ... (2010.05.06. 18:45) Időzítés
  • Non: és harmadik-negyedik szundit is kinyomni a telefonon reggel, és továbbaludni?:) és nem csak meggyú... (2010.04.30. 13:29) Dolgok amiket szeretek
  • "rendszeres olvasód": az érzés örökölhető.... én ma megyek vissza harmadszor a piros napszemüvegért..lehet, hogy ez sem ... (2010.04.29. 11:57) Női ösztön

Linkblog

Dolgok, amiket meg szeretnék tanulni

2010.03.29. 00:41 ciluvagyok

Jártomban-keltemben többször találkozom olyan képességekkel, amiket szeretnék elsajátítani. Sokaknál ez olyan adrenalindús dolgokat takar, mint ejtőernyőzés vagy bungee jumping - na de nálam nem. Amazok simán pénz kérdései: befizeted, kipróbálod, szevasz. Engem inkább mikroszkopikus jelentőségű dolgok érdekelnek.

Például a múltkor láttam két szobafestőt, akik a magas létra tetején állva lépegettek ide-oda, fittyet hányva a világra, ami fölé jó négy méter magasan tornyosultak. Finomak voltak és költőiek, ahogy légies könnyedséggel közlekedtek fel s alá, engem pedig evett az irigység.

Szeretnék megtanulni cigánykerekezni, huszonhét éves vagyok és még életemben nem tudtam az örömömet cigánykerekezéssel kifejezni, pedig... elképzelem magamat egy különlegesen hosszúra nyúlt meeting (vagyis: diavetítés) után, amint átpördülök a fejem felett... vagy mondjuk egyszer időben érnék a buszmegállóba és az érkező buszt cigánykerékkel köszönteném.

Nagyon jó lenne megtanulni, hogyan lehet a maltert úgy a falra csattintani a vakolókanállal, hogy olyan frappánsan odacsapódó hangja legyen.

Szeretnék életemben egyszer székelykáposztát csinálni, de egyelőre még olyan ijesztőnek tűnik a recept, hogy inkább bele sem fogok.

Szeretnék egyszer olyan igazán csicsás kötésmotívumot megtanulni, hogy valamilyen igazán gusztustalanul giccses pulóverrel lephessem meg kicsiny családom tagjait.

Szeretnék megtanulni két ujjal a számban fütyülni; ujj nélkül és 4 ujjal már meg, de az igazán menők csak egyik kezüket a szájukhoz emelve füttyentenek a taxi után, meg a Fradi meccsen amikor a mocskosújpestet fütyülik ki.

Szeretnék megtanulni legalább egyetlenegy break mozdulatot - annak ellenére, hogy alkatilag alkalmatlan vagyok rá, még égethet a vágy, hogy néha a fejemen pörögve nyűgözzem le a Nagyérdeműt. Majd esetleg aki megtanít cigánykerekezni, ad nekem egy-két breakleckét is.

Iszonyatosan szeretnék megtanulni folyékonyan visszafelé beszélni, mert hihetetlenül jó agytornának tartom. Sajnos megrekedtem néhány alapvető mondatnál (Körülőgem neltetehel ze! Atálasmocsidarap ünem iam a. Szosziork alyárik óslótü aidül.) illetve a Boci-boci tarka visszafelé éneklésénél, de még sosem késő éteri magasságokba törni.

Ha már itt tartunk, megemlíteném még a bal kézzel való írás képességét is, mert valami rejtélyes okból kifolyólag rettenetesen vonzódom a balkezes emberekhez. Van bennük valami különleges.

Bárki, aki a fenti tudományok elsajátításában segítségemre lenne, írjon bátran! Biztos van egy-két olyan dolog, amit ti is meg szeretnétek tanulni és esetleg én segíthetek benne. Ilyeneket tudnék például tanítani: málnabokor metszése, nyelvből cső formálása, kecskedudálás, egyszerre csak egy szemhéjjal pislantás, rágóállvány összeszerelés, édesítőszer ízének felfedezése bármilyen élelmiszerben, gitározás, hátmasszírozás, buta szóviccek gyártása, tűzrakás hóban, előrefelé hátúszás, évszázados odakozmált edények kipucolása vagy tenyérbe kakukkolás. A lista végtelen is lehet. Folytassátok!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ciluvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr721988832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyomdász 2010.03.30. 23:25:54

hellószia! Én szívessen megtanítalak létrával sétálni, és nem is kérek érte semmit.A visszafelé beszélés nagyon jó ötlet én is szeretnék megtanulni, mátol gyakorolok is. aizs esuom! (nah jó csaltam a mouse-t a chat ablakból néztem)

Non 2010.04.13. 22:16:03

nnnna, majd én megtanítalak kesztyűbe dudálni! :D:D:D
süti beállítások módosítása